11 December


Är lite nervös idag. Jag ska om 2 timmar kila till chili-redaktionen och få mitt hår fixat ^^. Sen ska jag sminkas och stylas för att bli fotad, undrar vad jag ska ha på mig? Jag ska nog ha min Electro Clash tröja, vita jeans och leopardpumps. Fan asså att jag inte har någon bra kamera, men det kanske kommer kassa bilder sen ;)

Har varit ganska frånvarande hela helgen, mycket + fest är inte en bra kombination, men nu är jag back on track. Denna helg ska jag bara julbaka, igen :D och sen den 15:e får jg se vad jag gör.. Jag är så less på den dagen för jag vet att den är dödsdömd. Det kommer sluta med att jag har så mycket alternativ att jag helt enkelt stannar hemma.
Kommentarer
Patsy Darling

När kommer bilderna på håret???.. nyfiken juuuuu!! Puss på dig förresten sötnos! Vi måste ses snart!

2007-12-11 @ 21:02:02
Fian

Darling, jag valde att få löshåret till sommaren istället. Det var Clip Ons, och jag ska ju bli blond, så det var bättre att välja nyans då. Jag passar i brunt, men jag tycker det är en svårt färg, jag ser så allvarlig ut då. Och till min allvarliga attityd mot människor så kan jag tas som kärring hehe skoja bara. Mene, jag skriver ett inlägg nu. Så får du se bilder från fotningen när jag får dem (:

2007-12-11 @ 23:48:01
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0