20 December


Bara 4 dagar kvar till jul då! Helt sanslöst. Jag trodde jag hade klart alla klappar, men måste åka och handla mer imorron när kosingarna kommer. Det ska bli mysigt. Jag är ledig både idag och imorron, så det ska julstädas och pysslas. Igår skrev jag inget i bloggen för jag jobbade 10-20!!! Heeeeelt crazy, men det var mycket kul mellan varven, jag uppfyllde mångas önskan om speciella leksaker ^^.

Har inte så mycket mer att säga än att jag just nu sitter på Grafiskkommunikation B och ska göra ett komplementerande MVG-Prov, för jag kan inte få det annars. Har varit borta för mycket :P Hur lyckas man skolka när man bara har 1 lektion i veckan? Haha. Kul. Jag har i alla fall hela 4 Red Bull så jag hoppas det går bra.

Sen när jag kommer hem ska jag uppdatera massor. Hoppas ni alla är klara med julklapparna, annars tänkte jag göra en spel guide. Det är så himla många balla spel vi har på jobbet som jag bara måste tipsa om.

Vill även tacka de som om och om varje vecka röstar på mig som veckans blogg på Stylesearch. Det är himla kul att alltid vara på listan. Tusen tack!
Kommentarer
Nella

Lycka till på provet =)

2007-12-20 @ 10:43:24
URL: http://nellas.blogg.se
Fian

Tackar :D Håller på med det just nu. Det var ganska enkelt. Men det är som ett stort mattetal.. Man vet svaret men det tar lååååång tid att redovisa. Visar mitt artwork sen hehe

2007-12-20 @ 12:08:16
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0