20 December


Jag har sädat idag, massor, och tittat på 1408 den var för himla tuff! Jag laddade upp med 4 red bull på provet som sagt. Det gick nog kanoners. Det var en aslätt uppgift. Men ni vet när det är MVG-nivå och det känns plättlätt, då börjar man undra om det är en kuggfråga. I alla fall orkade jag inte bry mig, då jag inte pluggar för betygen utan för att hålla mig sysselsatt. Jag vet själv att jag är asball på Photoshop. *Skryta*

Här ser ni min fina inlämning till uppgiften. Samt min favoritaffisch genom hela kursen.



Om 1 timme får man lön. Då ska jag och Linda gå och tjocka oss på McDonald's. Vi bor ju precis bredvid en och den är öppen 24/h det är farligt :D Det är inte sällan vi går dit 2-3 på natten för att vi inte har nått roligare för oss. Hehe. Jag ska nog seriöst maila Insider om att få göra en Svensk version av Super Size Me. Det skulle jag behöva. Tänk vad gott med McDonald's varje dag, grats. Drömmen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0