8 December


image630Klockan är redan 2! TVÅ!! Och ändå har jag inte snackat med Johanna på msn (vilket brukar göra så tiden rinner iväg). Nej det var typ 3 timmar sen Idol tog slut, och jag undrar vad jag gjort. Just nu lyssnar jag på Hole i alla fall, det ta mig tillbaka till sommaren 2004 när jag och Björn satt uppe på msn och snackade till 6 på morgonen. När det var ljust ute och mamma skulle upp till jobbet. Det var livet tänkte jag säga, men det är min vardag idag. Ska dock kirra ett heltisjobb, så snart kanske man har en egen lägenhet? Vill dock inte flytta till Värmdö igen, fördjäääävlig kollektivtrafik.

Jag ska upp om en 6-7 timmar, kom just på att jag måste duscha, så jag måste väl upp om 5-6 timmar ><. Jag hatar när man GLÖMMER att tvätta sig. Hemskt! Oftast brukar jag ha något att se fram emot. Men just nu känns det ganska tomt på den fronten. Visst jag ska få extensions på tisdag, visst den 15:e kommer säkert bli kickass vad jag nu gör, visst julafton kommer bli mysig, visst mellandagarna och nyår och all denna fest. Men jag längtar inte till något. Just nu kanske jag är trött, men jag kan ärligt talat inte vara det minsta glad för något. Fan va bittert det låter. Nu får jag rycka upp mig. Close-up båten är snart och det ska bli awesome. Jag fyller 20 snart och det ska ju firas. Sen är sommaren snart här. Förr längtade jag till sommaren, nu brukar jag få den där årliga sommarskräcken. Som jag trodde jag hade växt från. Den där ångesten om att nästa sommar ska bli perfekt. Jag ska sola och bada på dagarna, och umgås och ha fest på kvällarna. Men jag vet att det inte kommer bli så. Det slutar med att jag sitter vid datorn eller framför TVn på kvällarna för att jag inte tål myggen. Sen somnar jag vid 4 och vaknar vid 14 och då känns det lönlöst att börja sola. Osv. På två år har jag badat utomhus 3 gånger. Skandal. Det ska ändras på. Mitt mål är att sluta sitta vid datorn innan 00:00 senast i Maj, tror ni bloggen kommer hjälpa mig i detta målet? Tror inte jag. Ni snor mitt liv :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0