8 December


Klockan är 9:30 och jag är bara lite trött! Fett bra, jag råkade stänga av väckarklockan, men som tur var så är jag hos familjen, och de för sånt liv från sig. Så det är inte svårt att vakna av sig själv då. Tur tur, har till och med hunnit duscha och så, så nu ska jag ta dagen med storm. Jag brukar ha svårt att vakna av mig själv, när jag drömmer drömmar man inte vill vakna från. Och så var det idag, det var nått om någon drömprins, sånt gillar vi inte! Glömde nu vad poängen med detta inlägg skulle vara, bra va? -inte.

Men jobba ska jag göra, och sen bio. Sen ska ni få se vad fina nya grejer vi fått på jobbet. Jag använder ju hela min lön till att köpa onödiga leksaker :D.

Om ni vill så får ni gärna rösta på mig, då bara 6 st gjort det denna månad. (:
Kommentarer
Cassie

Ha en bra dag

2007-12-08 @ 10:41:33
URL: http://cassie92.blogg.se
emelieu

Ha en bra dag :)

2007-12-08 @ 16:27:58
URL: http://celebratelife.blogg.se
refia

De där du skrev om Peace and love i min blogg...
Är inte campingområdet lite skabbigt då? eller är det frächare än de andra festivalernas eftersom det är en stadsfestival?

2007-12-09 @ 17:47:50
URL: http://refia.blogg.se
Fian

Cassie: Tack detsamma (:

emelieu: Tack detsamma (:

refia: Svar: Den enda festivalen jag kan relatera till är Hultsfred. Och om det regnar på hultsfred så blir det gyttjebad. På P&L småregnade det i 1 vecka. Och marken var torr ändå. Som sagt jag gick runt med klackisar på campingområdet också. Skabbigt kan det vara efter ett par dagar, med skräp här och var. Speciellt när P&L är så pass ny att de inte har lika bra städpersonal som Hultsfred ex. Men de bättrar sig år för år så nu kommer det nog vara ännu fräschare. År 2006 hade dem bajamajor, år 2007 hade dem vattentoaletter tillexempel, så utvecklingen går frammåt.

Hoppas detta hjälpte (:

2007-12-11 @ 00:43:53
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0