Fians Julkalender '07 Del 7 - Det vankas jul


Juletid är julefird. Många av er har säkert inte börjat köpa klappar än. Vissa har inte tänkt på pyntning, eller julbak. Vissa av er kanske inte bryr er om julen, men denna lucka kommer alla ha nytta av. Jag gjorde en playlist med gårdagens låtar. Så nu kan ni sätta på den och städa, baka, pynta eller vad ni nu ska göra.

Glöm inte mina Jultips.

Själv är jag klar med både klappar, pyntet, baket och granen.







Eftersom jag gillar de som uppskattar min blogg så kommer Julkalendern även ge er mer än bara god läsning. Den 24 December kommer jag lotta ut 5 smycken designade av mig, för den som kommenterar i valfritt inlägg genom hela kalendern. Jag gillar inte att kalla det tävling, utan bara en bonus!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0