Lura mig? -Nej nej, vad folk än säger.


Jag sitter uppe och är självdestruktiv. Varför somnar man alltid när man kommer hem, så man inte kan somna på kvällen? Nu ska jag titta på Stardust och somna. Jag älskar Michelle Pfeiffer, min favoritskådis.




Kan inte släppa detta, vad är det för fel på mig? Du sa "gladlåt..." Ursäkta? Du fattade nog aldrig
Det har gått så lång tid nu att jag börjar tvivla på att jag någonsin kommer fixa detta. Jag trodde jag gjorde rätt, men nu vet jag inte om mitt val var så smart. Jag vill gärna ha facit på nästa år, om jag vet om jag ska gå i ide för evigt eller om jag ska fortsätta kämpa.
Kommentarer
Mikael

ÅÅÅÅH Håkan mmm så bra!

2007-12-12 @ 02:28:20
Fian

Jag hoppas du menar allvar :P

2007-12-13 @ 00:33:50
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0