13 November


Stockholm är i alla fall en stad som sover, det är ett som är säkert. Klockan är bara 3 på natten och det är heldött över allt. Vad ska jag ta mig till? Jag sitter här ensam, jag kan inte heller uppdatera något för bloggen har krashat. Och vad ska jag göra då? Helt otroligt! Jag som trodde jag var någelunda hype på HTML, så går texten och blir pyttepytte liten. Jag vågar inte pilla mer heller, så jag har skrivit till Blogg.se och frågat om hjälp. Annars får jag la starta en ny blogg och ohhh vad omständigt det skulle bli. Men nu vet ni i alla fall varför bloggen är skitful just nu. Ohh jag som har typ 11 grejer jag vill skriva om och lägga upp. Tristess.

Jag har ju Velvet Goldmine att titta på i datorn. Konstigt nog har jag aldrig sett den filmen. Men jag har ingen lust nu heller. Allt är ganska olust. Jag sitter och bloggar runt på alla möjliga bloggar och får slags mindervärdes-känsla, typ ahh vafan heter det? Komplex! Ja! Alla andra är bättre (Men Fian dom har ju funnits i ett par år också!) Ja jag veet, men jag vill vara bäst nununu! Eller nej! Vad töntig jag låter, såklart det inte är en slags tävling, jag tycker redan att jag är bra. Men jag tycker mina inlägg är flummiga, oseriösa och det är så brett innehåll. Det finns liksom ingen röd tråd i den här bloggen. Eller vad säger ni? Det är kanske det som är charmen. Jag vet inte vad jag ska göra riktigt. Jag vill inte bara skriva om Musik, för så mycket händer det inte som jag tycker är intressant. Då skulle jag kanske blogga varannan dag. Jag vill heller inte bara skriva om Mode, för jag är egentligen ingen modeslav. Jag är bara en shoppaholic utan pengar och med för mycket fritid.

Shit asså. Hoppas detta med bloggen löser sig, och så ska ni få en hel del massa nytt. Jag har förresten skaffat en mailadress till Bloggen också! [email protected] !!! Även fast jag bloggar för mig själv så skulle det vara kul att få lite respons via mail. Ni kan typ tipsa om vad ni vill att jag ska skriva om, för jag kommer ändå lägga in min egna lilla touch. Dessutom kan ni säga personer som jag ska sno stilen av, ni vet, såna roliga, inte tex Lindsay Lohan, det blir för lätt.

Jag skriver ett sjuhelvetes långt inlägg för jag är verkligen pigg och uttråkad. :C Tänkte bara påminna er om min lilla tävling! Det har droppat in några bidrag, men jag vill frossa i fler! Var inte blyga nu!

En fin kommentar och en röst på mig skulle göra så jag vaknar rätt när jag läser bloggen imorronbitti (dvs. 15:00)!
Kommentarer
Lina

Din blogg ger ju mig komplex :P Inte för att jag har någon egen, för det orkar jag inte hålla på med.
Men din är snygg och bra! Du skriver bra också :)

2007-11-13 @ 10:24:31
Fian

Tack vad glad jag blir ^^

2007-11-13 @ 20:56:31
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0