16 November


Oh jävlar vad det är skönt att vakna av sig själv och sen kunna somna om. Men idag gjorde jag inte det, utan jag gick upp och började städa på en gång. Sen kom posten, och vet ni? Bolagsverket har äntligen godkänt mitt och Bellas företagsnamn! Så nu kan vi stätta igång på allvar, vi har hållt på fram och tillbaka hela tiden sen i somras ^^ Helt plötsligt fick jag en ny energi skjuss!

Jag har inte alls många läsare, i genomsnitt kanske 60 om dagen. Men det är ändå 60 personer jag inte vet nått om. Så jag hittade dessa frågor i den här bloggen. Och jag tänkte att ni kunde svara på dem i min med. Intressant att se vart folk kommer ifrån. Självklart behöver du inte svara på alla frågor om du inte vill.

Vad heter du?
Hur gammal är du?
vart bor du?
Hur ofta läser du min blogg
och hur hittade du hit?
Kommentarer
Mickan

Själv tycker jag det är lite jobbigt att gå i högklackat. Får så ont i fötterna. :/ Ja, förhoppningsvis så blir vi rika i framtiden. ;D

Tänkte jag kunde svara på dina frågor...
Michaela
19, blir 20 den 11 december.
Örebro med sambo och hund.
Ännu har jag inte varit här mer än 2-3 gånger. Men det lär bli fler besök. ;) Jag tror jag hittade hit via Tjejblog, men är inte säker.

2007-11-16 @ 19:42:13
URL: http://angel-like.com
Fian

Jag är van med högklackat, nägra där hälen bara går rätt ner istället för att ha en "hylla" att vila hälen på kan göra ont efter några timmar. Men annars är klackisar som gympadojor för mig :D jag går inte på krogen utan klackskor, och dem måste vara över 8 cm.

Trevligt! Jag blir 20 i frebruari, visst ska det bli skönt. Du är så välkommen tillbaka (:
Tjejblogg? Jag har inte anmält min dit, men man kanske kan hitta mig där iaf? (:

2007-11-17 @ 01:14:40
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se
Jessica

Hej!
Heter Jessica
Är 20 år
Bor i gbg
Har precis börjat läsa din blogg, kommer nog kika in varje dag :)
Hittade hit via Stylesearch

2007-11-17 @ 15:30:12
Fian

Vad kul Jessica! Vad heter du på Stylesearch? Jag heter Pharrell.

Verkar som om jag tilltalar 20 åringar ;) Yay!

2007-11-17 @ 16:35:31
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0