17 November


Idag fyller bloggen 1 månad! Yay. Hittills har jag lyckats skriva 92 inlägg, lägga upp 346 (!!!) bilder :D och fått 123 kommentarer! Wohoo!

Jag sitter uppe som vanligt. Det ovanliga är att jag gosar med kattungarna, som har blivit SÅÅÅ stora, de till och med brottas med varann nu!

Jag tänkte bara påminna er om tävlingen, inte många dagar kvar nu. Sen skadar det inte om ni röstar på mig!

Nu ska jag ta en dusch, klockan är snart två!! Och jag börjar jobbet kl 10 -.- Pözz sålänge!

image347
  
  
  
Kommentarer
Elisabet

Gud vad söta! Ha en bra kväll!

2007-11-17 @ 22:59:28
URL: http://stenvreten.blogg.se
Fian

Tack så mycket. Finns bättre bilder, men eftersom jag inte bor där längre så kan jag inte ta egna, och jag kommer inte åt dem som Mamma och Pappa fotat.

Men kika in en gång till så får du nog se fler bilder (:

2007-11-17 @ 23:43:03
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0