Bloggmongo


Vad är det med bloggar att se olika ut i olika webbläsare. Jag har tidigare kontaktat Blogg.se med detta problem. Oftast löser det sig, det är bara små buggar. Men eftersom jag är perfektionist så är minsta fel ett problem för mig. Jag sitter i skolan nu (går Grafisk kommunikation B på Komvux, för skojs skull) här har vi Internet Explorer. Det har jag inte hemma. Alls. Men jag ser att min blogg ser helt annorlunda ut här. Jag måste därför ladda ner Internet Explorer hemma BARA FÖR ATT se hur bloggen kommer se ut. Dessa I-landsproblem.
Kommentarer
Anonym

Din banner är liksom dubbel för mig. Först en hel, sen mnellanrum och sen en halv. Fast bara när jag läser i din blogg, inte på denna sida. :S Jag använder firefox

2007-11-08 @ 20:30:07
ebba

Nu mår jag faktiskt lite bättre! :) Tack för stödet.

2007-11-08 @ 22:51:24
Fian

Jo tack Anonym, jag vet, jag tänkte anpassa den till explorer, men nu ändrar jag tillbaka.. De flesta inkl jag använder firefox och de mongon som är stuck in the 90' får helt enkelt stå ut med att min blogg blir sämre ;D Tack för tipset vem du när är :*

2007-11-09 @ 02:56:50
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0