Dagens besvikelse..


image566

OH NO! Vart är Bingo?
Kommentarer
Tess @ Diva Lounge

oj då gick det inte så bra för Bingo. Skulle beställa ett armband där ifrån och på sidan stod det att dom hade i lager men 1 månad senare får jag ett mail och då har jag mailat och frågat vart armbandet tog vägen men inget svar. Men när jag fick deras mail var armbandet slut. Så kundservicen var inte bra då så hoppas det blir bättre nu då.

2007-11-30 @ 05:37:30
URL: http://divalounge.se
Shirt Design

Jag förstår hur du tänker, och håller med till viss del. Ja, trycket trycks flera gånger, men inget tryck kommer att bli det andra likt eftersom vi inte massproducerar i en maskin. Vi står i ett tryckeri och trycker varje t-shirt för hand. Vad vi menar med unika är att ingen kommer att bli den andra exakt lik eftersom de inte matas ut ur en maskin utan blir gjorda av oss - trycket kommer inte vara på samma ställe, färgerna blir inte den andra t-shirten exakt lik. Alla t-shirtar får sitt "lilla egna".

Naturligtvis har vi massor med sådana idéer att kunna göra endast en t-shirt med ett tryck och marknadsföra oss som ett företag med den stilen, men vi är 18 år gamla och startade detta företaget för inte ens en månad sedan - vi behöver lite tid att bli varma i kläderna.

Synd att du inte är lika intresserad länge. Men jag tackar för din åsikt, för vi kommer absolut att ha den i tankarna när vi får en lite större budget att röra oss med. Kika in här om ett tag så kanske vi har vad du söker :)

Tack // Louice, shirtdesign

2007-11-30 @ 13:02:30
URL: http://www.shirtdesign.blogg.se
Fian

Tess: Antagligen inte :P Om han inte kunde sköta den så borde han inte ha den dock :/

2007-12-03 @ 03:04:18
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0