Fians Julkalender '07 Del 1 - Vem väljer du?


Tja, har länge förberett en julkalender för er som kommer fortgå ända till julafton med ett nytt inlägg varje dag. Det kommer vara olika rubriker som kommer komma åter genom hela kalendern. Idag är det 'Vem väljer du?', andra kan vara 'Bäst genom året', 'Hiss eller Diss', 'Tips från Fian' osv.. Hoppas ni kommer gilla det!

Eftersom jag gillar de som uppskattar min blogg så kommer Julkalendern även ge er mer än bara god läsning. Den 24 December kommer jag lotta ut 5 smycken designade av mig, för den som kommenterar i valfritt inlägg genom hela kalendern. Jag gillar inte att kalla det tävling, utan bara en bonus!

Vad väljer du?
Bronx hos Ellos, eller KG hos Asos?
image569image570
Kommentarer
Nella

Jag skulle tagit Bronxs från ellos =) Super snygga, känns som de är lättare att matcha till lågt skaft.. =)

2007-12-01 @ 19:56:16
Demi

De från Bronx var snyggare, gillar att det är olika spännen på!

2007-12-02 @ 23:43:23
URL: http://burcus.blogg.se
Fian

Jag personligen skulle ta de från Asos för de ser mer använda och skönare ut på nått sätt ^^

2007-12-04 @ 00:51:03
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0