Hello Kitty where do you buy your dresses?


image299

Dagens Sno stilen har kommit till den hyllade och hatade Hello Kitty. Tänkte att det skulle vara kul att hitta klänningar som liknar de som den lilla katten bär. Vad jag letade efter var korta klänningar med raka axelband, utan så mycket mönster (förutom prickigt men det hittade jag ingen). Inte så mycket detaljer, men gärna rosetter, för det älskar Hello Kitty. Dessutom blev det mest klänningar som inte framhäver de kvinnliga formerna, för Hello Kitty är ju en Katt. Färgerna är starka, men inte för mörka, dessutom finns det ingen svart klänning med. För det bär Hello Kitty aldrig, det skulle jag hälsa!

Vad tycker du? Har jag gjort mitt jobb bra? Skulle du vilja ha någon av dessa klänningar? I så fall vilken?


Inköp:
Monsoon
Net-A-Porter
Kommentarer
Emma

Den rosa med svarta bandet var jättesöt..och rosa är ju inne nu.. ha den med hööööga svarta pumps och utsläppt hår..grymt snyggt..fast synd att man inte kan ha BH till..

2007-12-01 @ 12:43:25
Fian

Ja det är det värsta med tubtoppar, och jag som inte har några pattar till att börja med, har svårt att använda såna klänningar/linnen :/

2007-12-03 @ 03:17:14
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se
Anonym

1 eller 3 :D

2007-12-23 @ 23:01:37
Malin

det gjorde du bra :) den röda och cerise rosa tyckte jag bäst om iallafall

2008-01-09 @ 10:37:10
URL: http://mykarma.blogg.se
Fian

Malin: Tack så mycket.. Jag skulle också vilja ha den i cerise mest ^^

2008-01-11 @ 07:06:41
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0