Tarina Tarantino


image493

Tarina flörtar med mig från första stund. Hon har alla de kriterier som jag tycker att en smyckes designer ska ha. Man ska vara färgstark och leka med symboler så som döskallar, kemeliadamer, franska liljan osv. På hennes hemsida bjuder hon även in kunderna som ingen annan designer. Man kan läsa om hennes livs historia, från modell, till make-up artist till smyckes designer. Och jag hoppas mer än jag blev glad att hennes sista yrkesval var här för att stanna.

Tarina Tarantino har kunder så som Gwen Stefani, Madonna, Kelly Osbourne,  Mischa Barton, Britany Murphy, Hilary Duff, Paris Hilton, Kimberly Stewart, Nicky Hilton, Cameron Diaz, Ashlee Simpson.. Listan kan göras lång.

Här är mina favoriter
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0