What's on your iPod...


...Skulle man kunna tro, men om jag fick välja så skulle några av följande låtar inte vara på min iPod(om jag hade någon). Jag har många gånger gjort ett sånt här roligt test på Bilddagboken. Men nu tänkte jag att jag har en blogg, och därför mer tillgång till HTML, vilket betyder att jag också kan lägga in alla låtar i en playlist, så ni kan lyssna på dem! Smart va? Då kan ni även luska reda på mer av min musiksmak eftersom den shufflar från min egen iTunes. Here is the rules: Slå på Shuffle i iTunes och svara på frågorna:



Hur mår du idag? Beast Of Burden
Hur har dagen varit? Got Love to Kill
Vilken är ditt livs historia? Say When
Vilken sång beskriver dig? Drain the Blood
Hur är dina vänner? The Ass Attack
Hur ser dina vänner på dig? I Can't Live my Life
Vad är det bästa med dina vänner? Girls
Kommer det nya vänner i ditt liv? All Over Again(Another Song)
Vad tycker du om ensamhet? Hello Again
Hur känns ensamhet? Doctor Pressure
Hur känns kärlek? Passive agressive
Hittar du kärleken? Mamacita
Främsta egenskapen hos din kärlek? Freaks in Uniforms
Kommer du att gifta dig? When's the Last Time
Får du några barn? Vem Pra Bahia (Vi drar till Malmö)
Får du ett lyckligt liv? Now that we found Love
Vad skall du göra med ditt liv? I wanna Love you Girl
Så blir ditt liv: Bullet & The Bullseye
Så blir resten av veckan: Viva Forever
Så vaknar du imorgon bitti: Wild Dog
Vilken sång kommer att spelas på din begravning? Doggone your Bad-Luck Soul
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0