Asos eller Urban Outfitters?


Jag har mycket länge suktat efter de svarta dryckesglasen från Urban Outfitters. Men det smaskiga priset £5 styck har inte funkat för min ekonomi. Men nu har Asos börjat sälja liknande, fast enligt mig inte alls lika eleganta för £12 per 4-pack. Själv anser jag att man måste ha 6 av varje. Och egentligen tycker jag att Urbans är mycket mycket finare, men är det värt priset att köpa original? Vad tycker ni?

Urban Outfitters:


Asos:


Asos har den förmånen att jag även skulle vilja beställa helt onödiga saker som dessa:

 


 
Kommentarer
Bellish

typsikt asos att kopiera
men dem från urban är myycket mycket mycket snyggare i hästlängder

2007-10-18 @ 20:27:15
Anni

Såna svarta vinglas finns på Åhlens också.. har funnits skitlänge..

2007-10-18 @ 21:31:26
URL: http://annisblogg.blogg.se
Fian

Anni: Ja meninte lika länge som på Urban, dem fanns där för mer än ett år sen. Dessutom har Indiska också svarta drink glas.. Men tack för tipset ;)

2007-10-18 @ 22:03:16
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0