Ebay


Jag vill kunna säga som Johan Ingerö att jag saknar 80-talet, men tyvärr föddes jag på den senare hälften och fick aldrig uppleva deceniet av glädje. Istället får jag njuta av den musik och mode som har givits åt framtiden.

I min tristess och brist på fantasi så brukar jag allid hamna på Ebay. Oftast köper jag något också. Vilket inte alltid är så bra. Nu har jag vunnit ett halsband som jag är nöjd över, till både utseende och pris.

image78


Jag tänkte faktiskt börja lägga upp allt jag hittar som jag tycker är snyggt. Mest för att minnas vad jag tyckte i dagsläget. Men även för att jag inte hittat så många andra bloggar som tipsar om olika snygga objekt på Ebay, och det kan bli min egen lilla nisch. Dessutom är det jävligt kul om någon vinner auktion som jag tipsat om. Så det är bara för er att kommentera allt jag lägger upp och någon gång måste det ju hända. Jag kommer alltså även lägga upp länk till auktionen vars objekt jag postar här.

Kan ju börja med den här jackan som jag finner mycket mycket snygg.

image82


Fler tips:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0