Festivaler 2008


Nu har Rockparty släppt datumen för nästa års Hultsfredsfestival. Den kommer ske 12-14 Juni och kommer innehålla en hel del nyheter. Jag själv kan inte vänta till nästa festivalsommar, och 2008 kommer jag nog gå på Hultsfred, en festival jag inte varit på sedan 2005 så det ska bli spännande att se hur de tre generationerna jag missat sköter sig.

Här är en lista över vilka datum alla nästa sommars stora festivaler ska ske:

  • 5-7 Juni Sweden Rock Festival, Sövlesborg
  • 12-14 Juni Hultsfredsfestivalen, Hultsfred
  • 23-28 Juni Peace & Love Festival, Borlänge
  • 3-5 Juli Arvika Festivalen, Arvika
  • 3-6 Juli Roskilde Festival, Roskilde, Danmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0