Justin Timberlake


image158Som bekant så släppte Justin Timberlake sitt bejublade album Futuresex/Lovesound år 2006. Han har som få, fått pris för samma album hela två år i rad på MTV's Video Music Awards i USA. År 2006 vann han Best Male Artist och Best Pop Act awards. I år kammade han hem flest vinster av alla bland annat, Best Male Artist, Best choreography (My Love) och Best Direction (What Goes Around/Comes Around). Han har levt bra på denna skriva helt enkelt.

Ingen kan ha undgått hans succé singel efter singel, och nu tänker han förlänga livslängden på samma album. November kommer gå i Justins namn, och fansen hans kommer inte bli besvikna. Den 27 November återsläpps Futuresex/Lovesound i en Deluxe utgåva. Den nya skivan kommer innehålla de 12 originalspåren men även en remix på Until the End of Time med Beyoncé. Den nya utgåvan kommer även innehålla ytterligare spår med sammarbeten av olika megastjärnor. Om inte det var nog så kommer det att inkluderas en DVD fullspäckad med videoklipp från olika konserter världen över, men även making of och director comments till dom videor han släppt i samband till ursprungsskivan.

Han kommer även (och det är det här som är intressant) den 23 November släppa en DVD Futuresex/Loveshow Live From Madison Square Garden. Det är här alla ni som inte kunde komma till Globen den 19 Juni kan få eran upprättelse. Inget går upp mot att se allt live, men att få möjligheten att se showen överhuvudtaget är en befrielse. Jag var där den 19 Juni. Bilden till inlägget är faktiskt taget av min mobiltelefon. Jag måste säga att det är den näst bästa konserten jag varit på (efter Backstreet Boys 2005). Som kuriosa så var jag faktiskt med i Metro Stockholm angående konserten. Om ni inte var på konserten så är denna DVD värd mer än sin vikt i guld, för vilken människa som helst, showen kommer nog sprängas genom TV-rutan och in your face, så bra var den. DVDn innehåller även extramaterial och intervjuer!

Kommentarer
Sabor

Han är så bra ;)

2007-10-26 @ 09:26:05
URL: http://Sabor.blogg.se
Nella

ja, det känns konstigt att kommentera.. Men jag tror inte de finns någon gästbok?

Hehe, så du har fler godingar :D Hur hittar du dem? :p

2007-10-26 @ 11:09:39
URL: http://nellas.blogg.se
Nella

Försökte ladda ner låten men hittade den inte :( Du vill inte adda mig på msn och skicka (A) hehe.. [email protected]

2007-10-26 @ 14:39:39
URL: http://nellas.blogg.se
Fian

Det beror helt på vad du gillar liksom, min musiksmak har utvecklats i 4 år och jag har samlat på mig på vägen. Hyllat och sen skrotat.. Jag vet inte riktigt vad jag ska tipsa dig om, men om du gillade Technotronics så borde du lyssna på www.studio1075.se Annars är band i liknande genre som är bra (ja jag gillar kvinnliga sångare XD): Neneh Cherry, Chaka Kahn, Leila K, Uffie och Steed Lord.. De två sista slog igenom förra året och du hittar dem på myspace.. Lycka till :P

2007-10-26 @ 15:06:51
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se
Anonym

23 november ge mig nu!

2007-10-26 @ 18:04:31
Fian

Hhe

2008-01-19 @ 17:27:38
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0