Milstolpe


Jag börjar väll första inlägget som de flesta jag läst; Jag har alltid hatat bloggar, sett ner på folk som spyr ut sina fördomar om allt och alla. Som tror att dem kan nått om mode när det enda dem gör är att kopiera Sofi Fahrman. Som tror att dem är snabba med kändisskvaller när man lika gärna kan gå in på PerezHilton och hitta allt flera dygn i förväg.

Jag är en person som hatar trender mer än allt annat. Att alla ska ha nått bara för att det är hippt. Men samtidigt är jag en person om börjar älska det jag hatar. Om en fluga stannar kvar och blir något som håller i sig så accepterar jag det; som tillexempel stuprörsjeans och guldsmycken, det hatade jag för ett par år sen, nu är det de ända jag använder.

Alltså börjar jag med en blogg. Tiden känns inne. Jag har under många många år dagligen lagt upp dagboksinlägg på Helgon.net, så skriva har jag inga problem med. Nu vill jag göra mitt liv lite mer tillgängligt. Jag kommer (förhoppningsvis) inte tjata så mycket om mitt privatliv. Mest bara skriva om saker jag tycker om, det är så kul att se tillbaka på sen.

Jag hade en gång en vän som skriver dem mest underbara inläggen, jag gråter varje gång jag läser hans blogg. Det är säkert inte meningen att man ska gråta, men jag är en blödig bitch. Jag skulle vilja ha den effekten på er i vissa lägen.

En sista anledning varför jag gör detta nu är för att jag har kommit till en milstolpe i livet. Nästa vecka flyttar jag hemifrån och det ska bli kul att se hur det går. Jag har så mycket att se fram emot i framtiden så livet leker och jag vill inte för en sekund i världen missa att dokumentera detta!


Du får gärna lämna en kommentar, men om du inte har något att säga så gör du mig glad bara genom att klicka här för att rösta på mig ^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0