Upp till 75% rea på Asos.com


Dem lockar mig hela tiden. Jag måste ju ta tillfället i akt och shoppa loss på deras rea. Speciellt när man alltid kan få en extra 10% rabatt på http://rabattkod.se/.

Får se om lönen efter flytten räcker till detta:



En hel del paljettklänningar! :D Jag har länge velat haft en så det gäller att passa på nu när det är inne. Skorna är liknande ett par som fanns på Nilson för 850 kr. Men nu kan man fynda ett par på Asos för £25 istället!



Dessutom är deras bestseller inte heller så pjåkiga för endast £30


Du får gärna lämna en kommentar, men om du inte har något att säga så gör du mig glad bara genom att klicka här för att rösta på mig ^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0