3 Augusti


Hej Darlings! Jag är en person som har lätt att skylla ifrån mig på annat. Men nu är det faktiskt så att det är jobbigt att lägga upp bilder (nånting krånglar hos blogg.se). Och eftersom alla mina kommande inlägg måste ha en massa inlägg så får ni klara er utan ikväll.




Amelie.. Önskar att jag hade orkat gå med henne!! Bilder från Pride!

Jag kan ju sitta och småprata istället.
I lördags tog det typ 2 timmar för mig att ens sminka mig, jag hade grav sminkångest. Eftersom alla transor och liknande alltid har så perfekt smink så måste jag behålla min kvinnlighet och vara snyggare än dem (vilket i vissa fall är grymt svårt). Det tog 40 min för mig att måla ögonbrynen, heh, sen blir det bara värre av att man stressar. Oh ja, allt i onödan förståss. Eftersom det regnade och man såg fördjävlig ut efter 10 min utanför dörren. Men det var trevligt ändå, hade typ gråten i halsen hela paraden (måste jag vara en sån tönt?). Jag blir alltid rörd när det kommer yrken som polis, brandman och försvarsmakten. Typiska yrken där det kan vara tufft att komma ut i. Sedan älskar jag när det kommer Stolta föräldrar farföräldrar, vänner, barn och syskon.

Idag har jag jobbat, och sen bakat chokladmuffins. Jag känner mig fortfarande febrig och svag emellanåt. Imorgon öppnar och stänger jag. Tur att vi har Ipren på jobbet.

Annars då? 4 Dagar kvar till Way out West. Jag måste börja packa snart också. Den 12 Augusti flyger vi till London från Göteborg och vi kommer hem den 24 Augusti. Blir en lång härlig semester, tyvärr också från bloggen. Jag tar med datorn och det finns internet på hotellet men det kostar kalasmycket. Så vi får se ifall vi unnar oss. Kanske 1-2 gånger bara för att ladda upp 1000 bilder från våra äventyr. Vi har vart där 3 gånger tidigare tillsammans och då har vi typ bara shoppat/jobbat för tidningen. Nu ska vi mer festa. Hihi ^^
Kommentarer
Bella

ooh ladda up bilder från denn där onsdagen

vill se när ja sitter i fängelse:P

2008-08-04 @ 17:46:53
URL: http://fanclubcrew.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0