Bye bye bloggen!


Jodå, höll ju inte som jag lovade med Fians Fall 2008 Fashion Report. Men jag måste säga att jag sjukskrev mig helt enkelt, så det får bli när jag kommer hem istället. Då kan ni förvänta er snygga och bra inlägg får jag lova. Emilio Pucci, Versace och Viktor & Rolf är några som kommer bjudas på.

Annars då? Det är torsdag idag, men inte vilken torsdag som helst. Utan torsdagen den 7 Augusti. Just nu befinner jag mig på bussen mellan Stockholm och Göteborg. Ja jag måste hålla med Patsy, Bus4you är Sveriges bästa bussbolag. Jag skulle lätt kunna pröjsa 500 spänn för denna resa, men det kostar nästan bara hälften. Känns som om jag rånar dem, det finns kaffe, tidningar, kall läsk, internet och eluttag.. Najs.

Jag gråter doch blod nästan, vi missar ju härliga 080808 08:08 imorgon. Man kan ju inte befinna sig hos fienden då, men jo. Som jag skrev i min dagbok, jag får överleva till 2108 helt enkelt.

Andra grejer jag och Bellish missar, som ni Stockholmare kan njuta av åt mig: Parksommar på Skansen den 13 Augusti. Samma datum släpper Backyard Babies sitt nya album. Dem ärmed och turnerar med Parksommar och det kommer nog bli en brutal fest som vi tyvärr missar. The Voice '08 är också nått vi gärna skulle velat sett, den 16 Augusti i Kungsträdgården, med bland annat Flo-rida och Adam Tensta. Don't miss it!

Love ya darlings! Jag kommer hem 24 Augusti, men ska försöka höra av mig innan dess.
Försökte mobilblogga igår, men min mobil vägrar skicka MMS, jättekonstigt, någon som vet hur man gör?
Kommentarer
Linda

Om du ska kunna skicka och ta emot mms så måste du ha en viss inställning till din mobil.

Jag har precis styrt till det. Då jag har telenor som opperatör gick jag in och chattade med deras kundsupport och så skickade dom den inställningen till mig. It's as simple as that.

Vet förstås inte hur det funkar med andra opperatörer men kan inte tänka mig att det kan vara svårare. Så ta helt enkelt kontakt med kundtjänst och be dem skicka inställningarna, eller leta upp dom på deras hemsida (kan finnas där).



Kram Linda (från N-town) xD

2008-08-07 @ 11:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0