Ja da ar det snart dags att packa hemat


Sitter pa vart kara gamla internetcafe.. Ska snart dra till Hyde Park och fota lite bilder med Jungle tema :D

Igar var vi i vid Big Ben och London Eye. Big ben var aven den en besvikelse, inte alls sa hog/lang som jag dromt om, och tjock. Vi vinglade vidare mot Embarkment (pa London Eyes sida) och fann enn skate(park) som Carro tipsat om. Inte sa mycket att hurra over men det var super awesome att Brittiska myndigheter godkanner ett sadant stalle mitt bland turister, dar fanns lagliga graffitivaggar och liknande, vi fick se en kille som stod och sprayade utan att han behovde oroa sig... asballt, varfor har inte vi en laglig vagg pa typ..... Drottninggatan????

Idag har vi irrat runt i Soho, hittade inte vart kara Pineal Eye, men vi hittade Kokon to zai...Bella hittade en assnygg vaska menee, hon kopte den inte, det ar skonare att ha lite mer stash pa fickan om natt kul kommer forbi. Dock kopte hon en skitfin klanning pa TopShop och saklart Ariel vaskan vi kollat pa, pa Disney Store.

Nu ska vi som sagt till Hyde Park. Take Care..

Och Patsy, jag saknar dig din lilla ratta!! Ring! Jag har fragor! Trakigt med din farmor, men titta pa The Secret, visa henne den, det kan va bullshit, men folk har blivit friska fran cancer bara dem tankar bort det.. svart att forklara.. Men det ar bra att det blir en ringklocka for dig. Jag har dromt mardrommar om att du lamnar mig pga din borda, rokning :P Love ya!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0