London day 2


Japp, tydligen har jag gjort av med bara 50 pund hittills.. Det gar inte ihop i mitt huvud da flygbussen och tunnelbanekortet tillsammans kostar 40 pund... Men det ar ju skitbra!

Vadret igar var typiskt svenskt, massa moln men solen stack fram da och da.. Ibland kom det regnskurar. I dag skiner bara solen och det ar kanonvarmt. Vara planer ar Shoreditch, vi ska se ifall man kan fixa naglarna billigt hos nagon afrikan. Bella vill ha palmer pa naglarna.

Igar var vi bara pa Oxford street, vi sov massor sa vi hann inte mycket mer. Jag hittade mina drommars kilklackar som jag ska kopa idag. Igar kopte jag ett par leopard jeans ocksa, mina tredje i ordningen. Kommer nog salja ett av mina andra par nar jag kommer hem, de fran Camden, Hellwear.. Ni kan se dem har. Kanske jag ska lotta ut dem?

Ja vad ska jag saga mer, internet pa hotellet kostar en hel formogenhet sa bilder far ni se i massor nar jag kommer hem. Bella tog drygt 260 bilder pa Way Out West!!

Hur mar ni da? Va hander i Sverige? Horde att stureplansfesten vart ett fiasko. Kanns skont hahaha...

Ikvall blire fest, vi ska pa Mc Ekmans Birthday Bash vid Picadilly. Stanger kl 4 sa det blir party all night long.
Kommentarer
elisabet

Åh London är så kul!

2008-08-15 @ 00:11:08
URL: http://stenvreten.blogg.se/
Storasyster

Vi hade grillkväll hemma i dag.. sen så kommer jag jobba min sjätte dag i rad i morgon.. och sen är det ju voice i kungsan efter jobbet och kanske lite vin med Mia..



Kom på att ni kanske skulle kunnat bo hos jossan i gbg.. hon har en trea med gästrum.. men jag visste inte att ni inte hade någonstans att bo.. synd att man alltid får reda på saker i efterhand..

2008-08-16 @ 01:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0