Sista London dagboken


Vi åkte till Hyde Park som jag sa, där mitt i natten (som mamma skulle kallat det, klockan var typ 00:00....) Denna video säger ju det mesta:
Hoppas ni orkar vänta på bilderna

London Day 10

Idag åkte vi till Portobello Road Market, för att lättast komma dit så tar ni Hammersmith & City line till Ladbroke Grove. En fantastiskt marknad, (dock var denna lite tristare än tidigare år, som resten av allt på hela resan, har britter dämpat sin crazyness?). Jag köpte ett par örhängen för 24,50 Svenska kronor, mer hade jag inte råd med HAHA! Dock hittade jag jordens gulligaste pumps, och ett till moschino skärp som jag så grymt suktat efter. Plus ett sånt där ormhalsband. Och allt till mycket mycket rimliga priser, nämligen 122,50 st. Jag förargar mig.

På kvällen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra. Eftersom jag var praktiskt taget broke och trött så nöjde jag mig med lite hotellhäng. Men eftersom jag är en sån underbar kompis så ställer jag upp på lite party. Vi drog till Tottenham och krogen The End och slags Rinse FM 14th Birthday Party. Dock kom vi försent, alla biljetter i dörren vart sålda, vi köade i typ 2,5 timme.. Inte i onadan dock, we made some friends.. ehh alla var typ störda och rättade oss hela tiden. Eftersom vi svennar är uppväxta med filmer från hollywood och inte nån skithåla i england. Så har vi amerikansk engelska som huvudengelska eller vad man ska kalla det. Palla att de rättade typ Trailor mot Caravan och liknande, ni fattar vad man menar..

I vilket fall så var vi askalas nära på att komma in i alla fall, för just när vi gav upp och lämnade kön så kom Benga förbigåendes. Jag haffade honom direkt och han lovade att han skulle försöka fixa in oss. Tyvärr var det bara 2 gäster per DJ. Så han ringde Skream, och vi mötte upp honom också. Han kunde tyvärr heller inte fixa in oss, men han gav oss en varsinn puss på kinden. Vi blev genast förvandlade till två små fjortisar. Han berättade även att han var dyng på Fabric och det var därför det hade gott kasst för han att spela.

London Day 11

Denna dag riktade vi oss in på att städa och packa. Vi drog även en snabbis till Hyde Park för ett nytt försök på att fota. Där var det slags carneval.

Sedan flög man hem dagen efter, har nog inte så mycket att berätta om det än att Ryanair suger. Båda våra plan var försenade. Grattis, två av två möjliga. Jag köpte sprit i taxfreen, japp jag är ju tillräckligt gamal för det, och det känns så jävla braaaaah. Rockstar energidrink på det. Köpte även OK! Magazine, där Britney Spears för första gången på TVÅ ÅR ställt upp på en intervju. Mäktigt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0