Vem är Fian bakom bloggen?


Förlåt men jag tycker det är kul att svara på sånt här. Hoppas ni tycker att det är kul att läsa! Gonatt!

Steg 1
Hela Namnet: Sofia Anna Maria Johansson - Ssschvenne
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Platinablond/vitt
Skostorlek: 36
Höger eller vänsterhänt: Höger

Steg 2
Skor som du bar idag: Vita Missy Elliott Adidas
Dina svagheter: Har lätt att ta in personer på livet, kort stubin, envis, matproblem.. Sen är det väl massa mer men det är vad jag kommer på nu i alla fall. Det är ju bra att vara envis också tillexempel.
Rädslor: Få en parasit innanför kroppen, typ mask eller nått. HIV är också min största rädsla. Och bli av med händerna eller något sinne.

Steg 3
Första tanke när du vaknar: Vad är klockan?
När somnar du: Vad är klockan?

Steg 4
Pepsi eller Coca Cola: Vad är Pepsi?
McDonalds eller Burger King: McDonald's absolut!! Jag är ju stammis
Adidas eller Nike: Åhhh svårt, Nike skor och Adidas jackor :PP
Lipton Ice Tea eller Nestea: Bleeh
Choklad eller vanilj: Choklad

Steg 5
Svär du? Varje mening
Sjunger du? Alltid när jag är ensam, ibland råkar jag sjunga bland folk också, det är extra pinsamt typ i kassan på jobbet och någon kund sarkastiskt kommenterar "Vad fint!" :(
Duschar du varje dag? Nej, tänk på miljön!!! Bästa bortförklaringen.
Gillar du skolan? Hähähä behöver inte gå i nån mer skola. Men vill gå; DJ kurs, designer kurs och kanske någon entreprenörskurs. Om vår tidning går åt helvete så vill jag jobba som mattelärare så. Då blir det antagligen mycket plugg ><
Tror du på dig själv? Alla borde hitta in till den punkt där de tror på sig själv till 120%. Svar: JA FÖR I HELVETE :D
Kommer du överens med dina föräldrar? Inga kommentarer

Steg 6
Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol? Ja
Rökt? Ja
Shoppat? Ja, men inte i butik ^^
Ätit en hel ask müsli? Bleeh
Ätit sushi? Tror det
Stått på scen? Nix
Skejtat? Jag jobbar på leksaksaffär :D
Bakat? Ja :D:D
Ljugit? Hmm, ingen stor lögn i alla fall
Kramat någon? Ja, ABSOLUT!

Steg 7
Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull? Hahahahaha ja
Blivit kallad hora? Tyvärr, ja
Blivit nerslagen? Nästan
Busringt någon? Massor, jag var en busunge när jag var liiten
Gjort något som du ångrade? Ibland
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Nej
Kastat en sten på nån ruta? Nej

Steg 8
I framtiden..

Namn på barn? Kille: Jimmy, Tjej: Joy. Extranamn: Kim och Kiwi
Hur vill du dö? Störta med plan, det vore ballt
Vad vill du bli när du blir äldre? Partydrottning, eller Top Model

Steg 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? Ingens liv är viktigare för mig än mitt, så ingen!!! Jag må va självisk, men så är det
Antal CD-skivor du äger? Typ 20 kanske
Antal piercings? 1
Antal tatueringar? 1
Hur många gånger har du varit med i tidningen? 1000 gånger! Och SRP3

Steg 10
Vad ska du göra i sommar? Resten av sommaren: Way out West, London ha 5 årskalas (jag fyller år på skottdagen va)
Vad ska du göra i vinter? Söka jobb, släppa tidning, shoppa, blogga, festa, festa, festa
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Eh ja
Vad händer till helgen? Jag är i Göteborg för första gången :D
Vad vill du helst göra just nu? Bli trött så jag är pigg när jag öppnar jobbet imorron?

Steg 11
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? De måste ha snyggt hår. Men de mest avtändande som finns är ful röst och ful gångstil
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? Ja eller va? Jag säger Patsy, för hon ska gifta sig först i alla fall
Vem är den snuskigaste person du känner? Snuskig? Jag känner inga såna typer
Hur gammal är din största kusin? Alla mina kusiner är över 27, den älsta har jag tyvärr ingen aning om??
Nämn något du är stolt över hos dina föräldrar? De sliter på, även fast de inte tycker om sina jobb
Bästa sommaren i ditt liv, och varför? 2006, för Peace & Love var så jävla bra och mitt hjärta tillhörde ingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0