17 December


Hej folket!

En lugn helg på bloggen. Jag har vart under flykt på sätt och vis, drog från familjen på lördagen vid 15 och bosatte mig hos underbaraste Josie i 5 dygn. Det var nyttigt för mig och nu när jag är hemma igen så längtar jag tillbaka som fan. Som tur är så har hon ett rum ledig om typ en vecka, så vi får se hur det blir med det. Josie försöker byta bort den lägenheten egentligen för att den är för stor. Men jag kan tänka mig ett kollektiv där fan. Jag, Bella och Josie i alla fall, det skulle nog vara en trio som komplementerade varann ganska bra.

Efter att ha gått på Josies nerver i 5 dagar så var det dags att åka hem igen liksom. Hon är så städhetsig och diskhetsig. Precis som Linda, det var därför jag inte pallade att bo med henne heller. Det är därför jag inte pallar att bo här hemma heller. Jag börjar undra om jag är en lortgris. Jag menar, visst jag gillar inte när det är stökigt, som i mitt rum, man hittar ju ingenting om det inte är någon ordning.

Men det blir alldeles för hetisgt för mig om jag ska diska allt precis efter maten, jag måste först och främst sitta ner och vila magen. Sen är det smidigare att samla allt och diska på kvällen så slipper man diska 5 gånger om dagen. Well well vi får se hur det går helt enkelt, här hemma kan jag inte stanna i alla fall. Vilket är grymt sorgligt för jag älskar huset och katterna. Och mitt rum är det bästa i hela världen. Så himla fint och mysigt.

Usch jag börjar gråta av såna här jobbiga tankar. I vilket fall som helst har de här 5 dagarna vart de bästa på länge och nyckeln är att vi inte gjort så mycket. Jag har fåt varva ner, samtidigt som jag egentligen borde varva upp, jag har fortfarande den där listan med 30 grejer innan jul att göra. Jag har massa massa måsten imorgon också så jag borde sova.

Det känns som om allt kommer ifatt en nu när man råkade ta lite lite lugnt. Men jag har iaf de här dagarna att luta mig tillbaka på, tänka på dem när jag har det stressigt och dant.

På Fredag ere Lady Gaga på Berns missa inte det!!

Gonatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0