Ain't all so bittersweet?


Allt är så sötsurt, hela tiden. Jag sitter och researchar inför en eventuell intervju med Lady Gaga imorgon, jag har suttit i 3 timmar hittills och informationsflödet är enorm. Hon är så super-öppen med precis allting. Hittills har jag bara läst en massa och kommit upp med 30 000 frågor. Man hittar intervju efter intervju som har svar på redan ställda frågor, men genast kommer det upp 3-4 nya följdfrågor istället. Efter det så måste man ju slussa bort onödiga frågor, rikta in sig mer på andra och göra följdfrågor på det. Efter detta så ska man ju se intervjuer på Youtube även och göra samma procedur. Jag kommer aldrig få sova :P

Egentligen började Lady Gagas artistiska karriär när hon var 19, år 2006. Och under dessa korta två åren så har hon gjort så mycket grejer att det skulle kunna skrivas en, två, tre böcker!! Förstår ni, hon är född 1986 och är i vår ålder liksom.. Hon inspirerar mig så grymt mycket mer nu och jag uppskattar henne som fan. Det jobbiga är ju att vi förmodligen inte kommer få en intervju med henne imorgon. Men jag känner ett begär av det nu, jag andas henne, jag och Bella är precis i den situationen hon var för två år sedan. Vi och Lady Gaga tänker samma, har samma värderingar och samma tankar om kändisskap och när jag läser hennes citat så blir jag så himla peppad på hela grejen. Jag vet att jag också kommer lyckas, jag hade också kunnat vara artist om jag kunde sjunga liksom. Nu är min talang grafisk formgivning och då får jag ta till det liksom.

Jag vet verkligen inte vart jag ska ta vägen just nu. Jag har så många frågor till denna genialiska kvinna, vi måste träffas. Vi kommer få intervju om VeckoRevyn tackar nej och det lär inte ske. Det absolut jobbigaste är ju att jag jobbar imorgon i vilket fall som helst och det är då Bella som får sköta intervjun. Ärligt så vet jag inte vad jag ska ta mig till om vi inte träffas, jag och Lady Gaga... Jag kan inte ens gå och se hennes gratisspelning imorgon :((( Jag missar henne för tredje gången i Stockholm. Pågrund av att jag måste jobba. Jag längtar till när vi kan försörja oss på tidningen och kan gå på sånt här och ändå göra ett arbete samtidigt.

Annars har typ världens bästa nyhet slagit mig idag. Jag kom in på Entreprenörskap på Stockholms Internationella Handelsskola. Jag är så lycklig att jag spricker, men ändå är allt jag tänker på är Lady Gaga just nu. Är inte det bittert?


Föresten så fick jag min återbäring för 3 veckor sedan, den hade kommit in på mitt sparkonto istället för visakonto. Vilket var jävligt surt eftersom jag var pank under hela mina lediga två veckor :( Jag missade massor, tex N.E.R.D och massa viktiga fester. Sedan har massa grejer jag vill ha sålts slut så det känns bara dåligt. Istället för att jag glädjs åt att jag har +10 000 på kontot.

 
Kommentarer
elin

Lady Gaga är GRYM! du med! älskar din blogg. synd att ni inte fick intervjun.

2008-12-20 @ 19:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0