All I want for Christmas is you



HAHA inte för att jag tror att jag kommer få det. Jag kommer nog köpa dessa godbitar innan jul, om ni ville veta vad jag har för nått under kläderna. Borde läsarna veta det? Jag fattar inte de som fotar sina underkläder de just köpt, liksom?

I vilket fall som helst så hade det känns konstigt att få detta av mamma, pappa eller syster så I spare them the awkwardness. Istället önskar jag mig en jordenruntresa, en egen bostadsrätt, årskort på Systembolaget eller varför inte en privat revisor för resten av mitt liv. Det hade typ vart bäst i hela världen.

Vad önskar ni er? Omöjliga önskningar och verklighetstrogna önskningar?

Mamma har en regel att våra julklappar inte får kosta mer än 100 kr så jag får väl önska mig en Marabou chokladkaka och en tidning? :P haha.

Om du också vill ha h-h-h-heta mormorstrosor så kan du finna dem på Lindex ;)
Kommentarer
Lina

Åh det vill jag! Tack för tipset!

2008-12-11 @ 11:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0