Brudar, när ska vi ha vår spritfest?



Det känns så himla najs när man är över 20, kan strosa runt på Systemet utan att känns sig spänd, iofs i början var jag fett nervös att de skulle neka mig eftersom det inte ser ut som jag på legget. Har liskom nästan blivit nekad krogen 5 gånger liksom hahahaha. Iaf nu är det lungt, och när återbäringen trillar in så har man ju no limits och då kan man köpa något otippat. Dom denna box med massa Absolute sprit i olika smaker. Köpte en Rasberry shot på Berns senast och det var helt okej.

Nu vill jag ha sjuk hemmafest för det har jag typ aldrig vart på. Seriöst!

Självklart är mitt mål med detta inlägg att provocera de som har en sträng alkoholpolitik. Som när Blondinbella blev anklagad för att ha druckit alkohol innan hon var 18 och att hennes blogg skulle vara värsta förespråkaren för alkohol. Hallå har ni läst hennes blogg? Hon är typ duktiga tjejen och vad fan spelar det för roll om hon dricker mingelchampange? Vem är inte full innan de är 18?? Jag bryr mig inte vad du eller din granne gör, men att ni bryr er om hur mycket vissa bloggare förespråkar eller icke förespråkar alkohol är ju helst sjukt egentligen. Isabella är nu 18 och kan fortfarande inte skriva om senaste vinet som kommit in på Systembolaget på sin blogg, men jag är 20 och kan göra det, vad spelar det för roll egentligen....... Som om våran målgrupp vore annorlunda???
Kommentarer
Paris

Det där om Blondinbella är SÅ sant. Bra skrivet ! =)

2008-12-26 @ 00:04:37
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0