Idag då


Japp, N.E.R.D ikväll, jag var inte där tyvärr.. Jag hade förmodligen vart det om jag inte spenderat pengar på en awesome helg. Men framför allt om jag inte vaknat med en mystisk plåga i halsen. Jag är inte febrig och sjuk, det bara kittlas i halsen, svider plus att jag är typ yr och trött. Jätte wierd. Dessutom har jag inga spyreflexer what so ever. Tänkte stoppa fingrarna i halsen och spy upp äckliga slembollar men det var omöjligt.

Well well det känns skönt att skylla på att man är sjuk, än på kass ekonomi och egentligen ingen lust. Jag menar, jag såg ju N.E.R.D på Way Out West i somras och det var ingen vacker syn. Efter det så har jag tappat intresset totalt :( och det suger egentligen för Pharrell är ju my man. Jag heter ju till och med Pharaoh Williams på MSN what the fuck hahahaha. Jeje, mene, ja. Jag ville nog egentligen inte gå, men om jag ångrar mig i framtiden så kan jag tänka på hur piss jag mår nu så är min ångest borta helt enkelt.

Dessutom så upptäcker jag nu att föregående inlägg har blivit kapad på mitten och försvunnit. Det är lite "Jaha?" när man läst klart den. Och så ska det inte vara, när jag är irriterad och vill komma med argument och yada yada så brukar jag ha en bra punch phrase. Så, jag vet inte alls vart det tog vägen eller vad jag skrev så jag tänker låta det vara. Men bara så ni vet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0