Mixtaped Magazine "countdown" #3



På nått sätt vill bilden se ut så här, har provat allt men den blir ändå invert hahahaha :P Ni får helt enkelt köpa tidningen för att de sen och alla andra.

Ja nu har ju tidingen redan släppts men jag fortsätter posta sneak peaks. Här är ett utdrag från vår intervju med Peaches.


"Vi glider in på ämnet 80-tal. Jag själv tycker att Peaches image vilar lite på detta decennium men hon håller inte med mig.

- Jag är ganska trött på att bli ihopkopplad till 80-talet. Jag hade ingen tanke på det när jag startade. Men när folk började nämna det och när jag såg filmer från den tiden så såg jag kopplingen själv. Musiken och det krulliga håret. 80-talet är ju faktiskt den enda eran då krulligt hår var populärt.

Trots den kulturella spridningen av musik som tillexempel internet medför så tror Peaches att hon skulle vara större på 80-talet än idag. Det var då elektronisk musik slog igenom. Men det var även mer accepterat att vara vulgär och kontroversiell. Det var en hårfin skillnad mellan sraighta men och homosexuella, hon menar på att Poison såg ju ut som dragqueens tillexempel."
Kommentarer
Carro

Tja tja!

Köpte tidningen idag. Den är ganska väldigt mycket awesome assååå!

Grymt jobb! :) Kommer spara den för evigt. haha

Ha det gr8!

xoxo

2008-12-02 @ 21:39:06
URL: http://carolineanderssonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0