Mixtaped Magazine - Du kan va till hjälp






Hey Babes! Hoppas ni njuter av vår tidning där hemma. Själv stressar jag ihjäl mig på dödsbädden (jag har nästan glömt hur jävligt det är att vara sjuk) inför nästa nummer. Det är så otroligt mycket att göra att jag snart typ, lägger ner. Men det vill inte ni och nu har ni chansen att glänsa.

Vi behöver Er hjälp. Jag vet att mina läsare har grym stil och därför tror jag att det här kan funka. Tanken är att vi ska kartlägga grymma smyckesdesigners, både underground (LLOK, Heidi Seeker, Lola Pop), liiite mer kommersiella (Steven Shein, Tarina Tarantino) och kontroversiella/nyskapande (Bijules NYC, Stephanie Simek, Kiel Mead). Vi har ju Svenska Mi Lajki tillexempel. Sedan är det ju I'm Your Present, Maliciously Hot, Good Wood, Melody Ehsani, Tatty Devine och Emma Brite.

Okej, vad jag vill att du ska göra är att tänka till, ge mig tips på alla andra möjliga smyckesdesigners du vet. Jag vet att jag inte har koll på alla, men om du vet någon som inte nämnts ovan så skicka länk!! Det kan vara helt annan stil, stora/kommersiella (dock inte typ H&M för det är inte direkt en designer) som små, det kan vara en polare till dig, mer Svenska som ni vet osv.

Om ni inte vet några så kan ni ändå berätta för mig om detta är den dålig idé eller en splendid ;)
Kommentarer
Bella

helena med h ;)

2008-12-10 @ 15:08:53
URL: http://labellamaffia.blogg.se/
victoria

girlprops.com

Kolla på deras galna 3 finger rings och 1980's door knockers (örhängen) ;)

Sååååå fina!

2008-12-10 @ 18:17:25
mado

jävligt splendid idé! :D

2008-12-10 @ 22:40:45
URL: http://str8ballin.blogg.se/
Carro

Babycakes är ju ett nice märke.

Kanske inte så mycket smyckesdesign. De har typ ett halsband som är slutsålt.

Men de har ganskaaa snygga t-shirts. lol, ok, det var inte det du var ute efter, men ändå. haha

Kolla in dem om du inte hört talas om dem. Men det har du säkert? haha

http://www.bbycks.com/

2008-12-11 @ 23:08:56
URL: http://carolineanderssonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0