Settlers IV



Nattens spektakel har bitigt och jag känner mig mycket bättre. Dessutom ska jag ju på intagningsintervju imorgon och jag måste ju vara i toppskick. Denna dagen har jag bra kastat bort känns det som men det har vart okej, jag har städat lite, spelat Spingo, kollat på TV och annat värt. Dessutom är klockan inte så mycket än och jag planerar att mitt rum kommer vara i toppskick innan 22:00 ;) Då måste jag skynda skynda. Det bästa hitills denna dag, och det är svårt att slå det, men jag hittade min urgamla Settlers skiva. Det ser inte ut att vara mycket för världen men ojojojoj vad det spelet är bäst. Jag har spelat det sen jag var typ 8-9, och då hade vi en DEMO skiva som pappa fick med i någon MAC-tidning och förra året fick vi in spelet på jobbet för 79 spänn och det var inget snick snack att jag skulle köpa det och äntligen få spela fulla spelet. Underbart.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0