Spinnerette till London!!!!



Wow, kan ni fatta de kommer till London och NME Awards på Islington Academy den 23 Februari. Jag kollade fel och trodde att dem även skulle spela på Brixton Academy den 24:e men tydligen spelar dem i Birmingham då. Annars hade det vart givet att dra ner. Men att dra ner för att typ se en låt på ett award känns ovärt. Dock har jag mailat Brody och frågat om möjligheterna till en intervju. Men fortfarande knepigt om det är värt mödan, men jag vill vill vill ju, det skulle kosta dryga 2000 med flyg, hotell och matpengar :///

SNÄLLA SNÄLLA DEBASER BOKA SPINNERETTE!!!!!!
Kommentarer
sandra

fan vad avundsjuk jag blir! jag hittade de lila skorna på ebay nyss så jag får hoppas på att min strl kommer ;D

2008-12-27 @ 20:04:00
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0