When Fian goes out to party...


Jag har ju lovat intensivare outfitbilder faktiskt men har failat på det löftet som allt annat haha. Jag har ingen bra kamera, min syster har en systemkamera men den kan jag ju inte sno heller. Dessutom har jag ingen fotograf heller och hennes stativ är för omständigt. Men jag ska införskaffa mig en kamera och i skolan sedan kan Patsy fota mig varje gång vi ses så kan ni få se hur faboulus jag ser ut varje dag.... eller försöker hehe.

Så här ser jag ut när jag går ut på krogen, antingen....



Slappt bekväm med jeans, tjocktröja och kilisar.




Eller med kjol, strumpbyxor och styletto boots. :P:P

Jag måste träna på mina modelling skills haha, fejjan ser helt dött ut, jag antar att jag var stressad... eller full.
Kommentarer
lou

Du är snygg!

2009-01-02 @ 21:12:43
URL: http://louisyourhomegirl.blogg.se/
j++

ditto!

2009-01-07 @ 04:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0