Cravings


image1353

Jag satt uppe för att köpa den här godbiten igår. Den slutade på 300 spänn med frakt och allt, vilket var förmycket för mig så jag sket i att buda. Jag kände mig grymt fattig, men då visste jag inte vad för pengar som låg och väntade på mig på kontot. The Salary! Damn!


image1353

Mina snygga stammisar vet att jag har tjatat om dessa skor sen öppningen i Oktober. Jag mailade Office i mitten av månaden för att se om skorna var utsålda överrallt. I alla butiker och så. Det var dem inte. Dem hittade en i min storlek!!! Men när jag ringde dem idag för att betala dem. Så hade någon hunnit före och köpa dem. Jag som skulle bli så lycklig resten av livet med min livs kärlek.


image1354

Samma sak gjorde jag med dom här tightsen. De kostade ?70 på Don't Be Naked. Jag har tvekat jättelänge, 700 spänn för ett par jävla leggings. Men när man väl bestämt sig så är dem såklart slut. Så här svarade dem på mitt mail: U just missed them by a couple of days.... Im really sorry about this !!!

Jag ska nog gå och hänga mig nu


Kommentarer
emma

gillar din blogg

2008-02-26 @ 03:24:48
URL: http://www.enlitentax.blogg.se
Fian

Tusen tack ((:

2008-02-26 @ 04:50:42
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0