Emilio Pucci - Spring/Summer 2008


image1330

Som ni nog vet och förstår så är jag en rätt ny bloggare och har aldrig tittat åt de stora designernas håll tidigare. Det ända high fashion jag varit intresserad av tidigare har varit Victoria's Secret Fashion Show och självklart Americas Next Top Model. Men som bloggare känner man sig ganska tvungen att hänga med i svängarna. Det är alltså första året jag håller på, och jag har redan samlat ihop min skara med favorit designers. Emilio Pucci är definitivt en av dom. Gillar väskorna längst ner bäst. De påminner mycket om de 80-talsväskor man kan hitta på Beyond Retro bland annat.

När jag tittar på Emilio Puccis tidigare säsonger så ser jag en röd tråd, inte bara år för år utan alla år tillsammans. han har verkligen ett unikt signum och den är stilig. Färgerna, mönsterna, vulgärt och järvt. Love it. Jag måste äga nått innan jag dör. Definitivt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0