"Emo's" kommer ta över Hultsfred '08


Tackvare dagens artistsläpp så vet jag att jag ska hålla mig så långt borta från campingen det bara går när jag går på Hultsfred i år. Om jag går på hultsfred i år. Alla små Neverstore-brudar och alla gamla Simple Plan fraks kommer göra små riots och mosha över mitt tält om jag bort där. Jag lovar. Hultsfred blir ju bara sämmre och sämmre. Man tänker, -Ja men nästa artistsläpp, då ordnar allt upp sig (Man tänker -Ja men nästa år, då ordnar det upp sig). Men nej nu börjar det bli lite ont om tid asså. Hultsfred har haft sina glory days, det här håller inte.

image1355Tidigare artistsläpp

Dagens artistsläpp:
Linkin Park
Håkan Hellström
Simple Plan
Anti-Flag
The Donnas
Neverstore
Jimmy Eat World
Masters Of Reality
Caribou
Markus Krunegård

Förresten stod jag längst fram på The Donnas på Hultsfred 2005, bara för skojs skull, man kunde tränga sig fram till stängslet utan problem, när konserten börjat. Det var inte värre än att stå i matkön på Ica. Garanterat den sämsta konserten jag sett.

På senare tid har jag börjat älska Håkan. Men Rockparty lanserar det som värsta grejen. Han ska spela på precis alla festivaler i år. Då är det inget stort bandsläpp enligt mig.
Kommentarer
Emelie

Håkan e suverän :D *på något vis* ^^

2008-02-26 @ 18:51:21
URL: http://decembertos.blogg.se
Fian

Håkan är skitbra!

2008-02-27 @ 03:48:41
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0