Festival Updates: Way Out West


image1390

Det har kommit en del nyheter till Way Out West de senaste veckorna som jag intte orkat/hunnit skriva om. Dels är det den underbara nyheten att Pharrell aka. min man kommer med N.E.R.D. till Slottsskogen. Det kommer nog vara den största artisten för min del i sommar, alla festivaler inkluderade. Det är typ ingen annan artist på någon annan festival som jag vill se. Helt värdelös (läs: ekonomisk) sommar i festivalväg. Men eftersom jag kommer vara 20 i sommar så lär jag ju ligga i diket med en tom spritflaska i vilket fall som helst.





Men nu kom jag av ämnet. Pharrell var ju på Hultsfred 2006. Jag missade det och ville typ skjuta skallen av mig. Men nu behövs inte detta, för han kommer igen. Och då kan man förhoppningsvis få vara med om att han tackar publiken i flera minuter efter konserten denna gång också. För himla go kille det där. Kolla klippet ovan bara, det är från Hultsfred, snacka om att bjuda på sig själv.

Tidigare artistsläpp

Nytt artistsläpp
Iron & Wine
José González
Lykke Li
N.E.R.D.
Sigur Rós
The National
Kommentarer
Dalya

vadå din man? du menar väll min man? hehehe:P jo jag håller med om att han är den enda man åker dit för:P tack för svaret om heidi seeker. Jag förstår inte riktigt det där med paypal, kan jag inte bara betala i posten eller måste man betala genom internet med konto och grejer?

2008-02-28 @ 20:58:31
URL: http://dalya.blogg.se
Fian

Tyvärr vill jag inte dela min man med dig ;)
Paypal är bara en mellanhand för att du ska kunna föra över pengar utomlands. Vad jag förstår av min Swedbank internetbank så kan jag inte överföra pengar till utlänska konton. Paypal är därför händigt, då får man försäkring och varken köparen eller säljaren kan luras. Jag tror jag sa det förut, du måste ha ett Visa kort för att kunna betala med Paypal, du måste ha ett Visa kort oavsett på vilket sätt du handlar med utlandet. Jag tror inte någon internethandel tar emot kontanter via posten tyvärr.

2008-03-05 @ 17:39:00
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0