11 Januari


image871

Min mobil är trasig så webcamen får duga

Jag har varit superglad hela veckan. Det är bara ett fåtal som vet varför, och I leave it as that. En grej som gör mig extra glad är att jag var hos mami och papi igår och hämtade min katt som jag fick i studentpresent. Hon kan inte bo hos mig för det finns allergiker här. Men nu fick hon lov att hälsa på ett par dar, och hela jag blir fylld av kärlek. Om ni träffade min katt så skulle hon charma er, I promise.

Det känns som om jag kommit igång med mitt bloggande nu. Håller på med att göra en Sno Stilen med Amy Winehouse, har suttit med den i typ 5 timmar nu. Jag letar efter en klänning som skulle passa hennes stil perfekt, och nu kan jag inte hitta bilden igen. Jag är perfektionist haha!. Jag har typ hittat 5 lika snygga klänningar som kan komplementera den andra, men jag ger mig inte i första taget!

Nu skriver jag flummigt och osammanhängande igen. Aja. Jag måste ta tag i att göra en ny playlist till bloggen då den gamla är lite ur funktion. Sen måste jag ju ta bort juligheten. Har ju inte ens packat ner min gran än.

Så här vill jag gå klädd i sommar. Måste vara Stina-Lee's snyggaste outfit, so far.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0