13 Januari


Herre gud vilket underbart väder det är idag! Njut människor! Själv ska man sitta inne och jobba till kl 15 (för 30 min för tidig till jobbet, så nu sitter jag här och dricker Red Bull). Efter det ska man käka och slänga på sig något rockigt för att sedan med far min bege mig ut på rackartyg. Pappa var bjuden till KGB's 5års(?) jubileum idag. Folk börjar supa kl 14:00 hah, och det är endast bjudna gäster som får komma. Det kommer väl vara jag och en massa... Gubbar. Hahaha! Men det blir nog kul. Ahr pinsamt nog aldrig varit där förut, jag är nämligen en tjej som respekterar åldersgränser, och väntar hellre tills jag blir 20 liksom. För övrigt hatar jag de som är 16-17 och är på krogen. Så jäkla löjligt. Bort med er. Jag kan erkänna att det är min avundsjuka som får mig att tycka så, jag var inte på krogen innan jag var 18. Alla ska bli vuxna så himla snabbt och det stör mig.

För övrigt så vaknade jag av att en främlings mobil ringer oavbrutet. Först trodde jag att det var min alarmklocka. Men när det inte blev tyst när jag tryckt på "Snooze" så blev jag pigg på stört och kunde inte somna om. Jag försökte, men då var det en jävel som snarkade ashögt. Jag funderade, hmmm. Jag gick och la mig kl 4 och då var jag helt säker på att jag var ensam i lägenheten. Jag smyger in i vardagsrummet och ser att Linda har kommit hem, och hon har dragit med sig två kompisar. En kompis räcker för mig. De måste ha kommit hem kl 5 eller senare. Jag vart skitsur för att jag inte kunde sova. Så jag började laga frukost högljutt och lyssnade på Amy Winehouse på lagom ljudnivå. Men de sov som stockar. Attans.

Isis har åkt hem till mami och papi nu också. Jag kommer nog sakna henne, men också tycka att det är lite skönt, hon var så ensam här. Nu är hon med sin flock.

Nu ska jag jobba, packa upp mer lego. Yay!
Kommentarer
Lina

Hm, jag måste plugga. Annars hade jag gått ut och firat för att solen är ute. Hoppas du får en bra dag!

2008-01-13 @ 13:36:57
URL: http://higher.blogg.se
malin

snygg blogg :)

2008-01-13 @ 13:54:04
URL: http://malinljunggren.blogg.se
malin

ja det kommer vi få höra resten av våra liv!!! Hur dom kommer att bli bästa vänner hur dom ska bli kära hur dom ska gifta sig!!! Gaaaaaahhh

ja pink är nog rolig att se!! Nicki ja man vet inte så mycket om henne för Paris står alltid framför.

2008-01-13 @ 13:56:54
URL: http://mykarma.blogg.se
Fian

Lina: attans. det är skönt att slippa plugget tycker jag :D

malin: tackar tackar ((:

malin: haha men du behöver inte läsa om det ;). Jag gör nog pink när jag har tid :D

2008-01-13 @ 14:01:08
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se
Lina

Svar: Jovisst är det sköt att få slippa gå upp 07:00 på morgonen och slippa plugget. Men inte just nu. Jag får bara ångest att vi har så mycket prov den hära veckan.

2008-01-13 @ 14:12:47
URL: http://higher.blogg.se
Fian

jag får säga lycka till då ;)

2008-01-13 @ 14:50:41
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0