19 Januari




Nu känner jag mig levande igen. Lovade mig själv i söndags att jag aldrig mer skulle dricka alkohol. Löftet gick ju inte så bra. Firade Bella igår, men jag drack inte så mycket. Men ändå. Jag var nykter nästan hela kvällen, och aldrig förr har jag haft så kul på krogen, nykter, eller föralltid, tror jag allt. Vi var på H62 vid Mariatorget, det var nått gymnasium vid St. Eriksplan som hade arrangerat en klubb som heter Klubbfolket. Jag undrar om man får göra ett projektarbete som inkluderar alkohol?

Det som gjorde kvällen var helt enkelt musiken. Jag har legat i sängen, dagen efter, ont i hela kroppen. Men som sagt, jag känner mig levande igen. Nu hoppar jag omkring i underkläder och mimar till Vixen i min hårtork. Förhoppningsvis ska jag snart bege mig till Skärholmen på mysig middag. Hoppas det blir tacos.

Hoppas ni har en trevlig lördag!

Bilder från igår kommer senare förresten! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0