24 Januari


Idag gick jag hem riktigt tidigt från jobbet, och somnade. Sen har jag suttit här och spottat ut en massa inlägg. Men jag har mer att berätta. Hinner nog inte posta någon imorron innan jobbet och efter jobbet ska jag ta en After Work öl. Välförtjänad. Jag har räknat ut att jag har jobbat 35 timmar denna vecka, och det är bara torsdag! Jag ska jobba 13 timmar till tills på Söndag. Hualigen. Sen ska jag hinna med att partaja under löningshelgen också, jag menar, Amelie åker ju till LA på måndag och stannar där i en hel evighet, så man måste ju festa gärnet innan hon sticker.

Haha, jag har suttit i 3 timmar nu och scannat igenom hela Asos sortiment. Klickade in 18 produkter till varukorgen på ett värde av 4800. Självklart köpte jag den inte, men jag brukar göra så att jag ser vad jag vill ha och hur mycket det kostar ungefär. Sen brukar jag ta bort de jag kan tänkas ta bort, och då landade det på 10 grejer och ett pris på 2500. Typ 5 av dem har jag spanat på under en längre tid, så det börjar kännas hett om kinderna. Men jag vill ju ha min ljuvliga klänning på Tjallamalla, men jag börjar tveka, bara den kostar liksom 2500. Vad väljer man? Tyå beslutsångest, pest eller kolera. Det jag skulle säga var, eftersom jag är en shopaholic, så är ju själva köpmomentet som är kicken, inte grejen man får på posten, den slänger man på golvet ändå så fort man får den. För att inte pressa min ekonomi för mycket så har jag kommit på den excellenta idén att fönstershoppa på internet. Alltså slänga ner det i varukorgen, men skita i betalningen. För då lurar jag mig själv att jag köpt nått, och jag kommer ändå ha glömt det sen, så jag blir inte sur om det inte kommer något paket.

Men som sagt, ha lite tålamod om det inte blir så mycket updates de kommande dagarna! Love ya'll..
Kommentarer
Tess @ Tess Style

nice design =)

2008-01-25 @ 10:48:18
URL: http://tess-style.se
Fian

Tack (:

2008-02-17 @ 23:48:41
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0