29 Januari


Jag har fet bloggångest. Det finns massor med saker jag vill kunna bevaka, Stockholm Fashion Week om inte annat. Men tyvärr har jag inte tid med det kära bloggare. Jag har inte ens tid att tvätta mig själv nu för tiden. Nu är det tisdag kväll och jag har inte duschat sen i Lördags. Hemskt. Ska dock hoppa in i duschen snart, men ändå.

Som ni förstår så jobbar jag 6:30-15:00 i 2 veckor till men efter det ska det bli någorlunda normalt igen. Jag längtar. Få kunna sova ut på morgonen. Underbart.

Har lite nya roliga konversationer från jobbet:

Kille ca 7: Är det ett cigarettmärke du har på nyckelbandet
Jag: Nej det är en spritsort (jag har ett Bacardi nyckelband)
Kille: Aha... Gillar du sprit?
Jag: (Nervös, vad ska man svara?) Ehh :S Ja, men inte rent eller vad man ska säga
Kille: Ahaa, jag fattar! Blanda!
Kille: Du gillar sprit och juice va?
Jag: Nej
Kille: Cola då?
Jag: Nej
Kille: Som i Hip hip Hora!

Det är väl mest jag som tycker detta är roligt för Hip hip Hora var en så komisk film. För övrigt så har jag konstaterat att de som går i trean på mitt jobb använder mascara varje dag. What's the dillio???? När jag var 11 bast så hade jag mina Aladdin tights och gummistövlar och hoppade runt i vattenpölar.

För övrigt så jobbade jag uppåt 60 timmar förra veckan, jag vart tvungen att jobba på Lördagen, och sedan öppna och stänga på Söndagen. Jag tänkte, gud vad skönt att helvetesveckan är över. Men det kommer nog bli lika tufft denna vecka. Jag ska gå upp om 6 timmar, för alltså inte mycket sömn inatt heller. Då ska jag jobba 6:30-19:00, fyhelvete.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0