London April 2006


image1036image1037
image1039image1040

Shit, jag vaknade gott. Jag vaknade innan väckarklockan för att jag trodde nån jävel lös en lampa i mitt ansikte. Men det var ju solen, och då kan man ju inte annat än le. Pigg var jag också, efter endast 5 timmars sömn. Tänk vad lite hopp kan göra. Nu är jag nyduschad. Och efter mitt schema, men jag måste bara posta detta inlägg.

Just nu vill jag bara ha London resan i April tillbaka. Det var bäst, jag var riktigt glad då. Jag och Bella bestämde oss endast en vecka innan att vi skulle fara till hufvudstaden i sydväst. Det var vårat (då) favoritband som skulle ha sin Farväl-konsert innan splittringen. Gud vad jag har Test Icicles abstinens. Jag ångrar ingenting, även fast det vart svindyrt. Vi var nog lika svettiga då som i fredags. Förlåt Bella för att jag lägger upp den här bilden :P
Kommentarer
Bella

aah fyfan >.

2008-01-27 @ 11:31:30
URL: http://bellishsmellish.blogg.se
Fian

Haha! :D:D

2008-02-18 @ 00:05:51
Nils

Coolt! Själv åker jag till London om ca en månad.

Fian

Ja hej reklam

2008-03-27 @ 11:24:08
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0