Tankar mellan varven




Det är dessa tankar som susat igenom min hjärna de senaste två dagarna. Som jag har vetlat säga, nu slänger jag ihop allt i ett inlägg och varnar för att det kan låta flummigt.

Låten ovan blir jag terroriserad med på jobbet, The Voice är det som spelar den minst en gång i timmen. Det är ett otippat sammarbete mellan Svenska Robyn och Snoop Dogg. Vad är grejen med det? Det låter varken som Snoop eller Robyn i slutreslutatet så det är väääligt random måste jag säga. Den är inte så jävla bra heller, och det är ju synd. Kunde bli grymt. Men Perez som är big fan av Robyn måste ju komma med stående ovationer.

Påtal om Perez så mår jag bara illa så jag vill spy. Orka att Metro, Aftonbladet och 300 andra tidningar ska skriva om att Perez skriver om Adam Tensta. Det pinsamma är ju att det bara är typ Svenskar som har kommenterat Perez inlägg. Jag orkar inte att asslicking tidningar som Aftonbladet ska skriva om en tönt på Perez så att han får mer läsare. Frågan är, -och jag tycker inte att det gamla talesättet All publicitet är bra publicitet- om det ens är bra för Adam Tensta att nämnas på Perez blogg då många kommentarer kritiserar Adam, endast för att det är Perez som skriver om honom. De ger inte Adam en chans liksom. Jag vet inte om jag fick fram mitt tänk riktigt, men jag hoppas you get my point.

Som när CrashDïet var med i OKEJ. Det var ju dödsstöten. Det var publictet som de -enligt mig- får lida merd fortfarande.

Påtal om Aftonbladet så har ju Sofi släppt en ny tidning nu, Sofis Mode, mycket lovande. Hoppas den överlever, då det inte gick nå vidare med Modette. Dessutom har ju Elin Kling gått och lagt ner, så då får väl Sofi mer läsare. Det var förresten en chock för mig när jag gick in där. Vad man missar liksom. Rackarns, jag tror bruden tyckte att det var skönt att slippa bloggen när hon var i Thailand och därför inte orkade med den. Hehe. Weird.
Kommentarer
Gabriella

Men Elin Kling bloggar ju fortfarande, fast på kanal5 istället för stureplan. Om det var det du menade? :D

2008-02-03 @ 13:49:24
Anonym

Fast Sofies modetidning var väl inte mycket att hurra för. Det var mest bilder på kändisar med uppmaningar att härma dem tycker jag. Ungefär lika mycket kändisskvaller som mode, och i slutet fru Schulman som listar 5 random saker hon tycker något om. Heter den 'mode' ska det väl handla om det också. Jag vill ha tillbaka modette!

2008-02-04 @ 15:29:32
Fian

Gabriella: Tusen tack för tipset! Någon som vet varför hon lämnade Stureplan.se? Jag köpte inte Fredag då jag inte läser Expressen.

Anonym: Jag tycker den är bra, men då gillar jag Klick! sen innan också.

Modette var iofs i en klass för sig. Men det finns ju online!

2008-02-18 @ 01:05:27
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0