17 Juli


Det är så jävla orättvist att vara tjej alltså. Jag hatar det. Mensen alltså, det värsta med att vara tjej (faktiskt). Jag har inget emot blod och sånt, det kan man ju ta piller mot också. Men det är denna PMS jag får typ 3 gånger om året. Vinderdepp, höstdepp samt sommardepp. Nu har jag sommardeppen. Man känner att man inte hinner göra allt man vill göra innan sommaren är slut och så vidare. Dessa faser kommer alltid i samband med mensen, och det spelar ingen roll om jag äter p-piller eller inte.

Just nu känns det bara som om alla mina vänner hatar mig. Även fast jag vet att dem inte gör det, såklart. Men man kan inte så för att man börjar tänka på smådetaljer, saker som folk gjort eller sagt. Eller ta åt sig om någon gör nått.

Ja vilket trisst inlägg detta vart nu då, men men. Värdelös dag nästan. Så. Whattodoo..........
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0